Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στη Βουλιαγμένη στάθηκε αφορμή να παραγγείλει η δημοτική αρχή των 3Β εκτεταμένες εργασίες καθαρισμού και αποκατάστασης του γλυπτού στο ηρώο της πόλης όπου παραδοσιακά γίνεται η κατάθεση στεφάνων στις εθνικές εορτές.
Το χάλκινο γλυπτό και τα μάρμαρα της βάσης και των σκαλοπατιών είχαν δεκαετίες να καθαριστούν, έχοντας πάρει ένα βαθύ σκούρο χρώμα. Η αποκατάστασή του πραγματικά αποκάλυψε μια νέα εικόνα και ένα έργο τέχνης που η σκόνη του χρόνου και της εγκατάλειψης είχαν επιμελώς κρύψει. Τις εργασίες ανέλαβε εξειδικευμένος γλύπτης και συντηρητής έργων τέχνης, ο οποίος από τη φροντίδα του μπρούτζου, καθάρισε επιμελώς τα μάρμαρα, επισκευάζοντας και επουλώνοντας φθορές. Ο ίδιος τεχνίτης θα αναλάβει την ανάδειξη και των υπόλοιπων γλυπτών του Δήμου που χρειάζονται συντήρηση.
Γλύπτης της γυναικείας μορφής που περπατά πάνω σε μια σφαίρα με το πρόσωπο στραμμένο στον ουρανό είναι ο Κεφαλλονίτης καλλιτέχνης Μεμάς Καλογηράτος (γεννηθείς το 1940) που το κατασκεύασε και το τοποθέτησε στο κέντρο της Βουλιαγμένης το 1984, όταν κοινοτάρχης ήταν ο Πατρίκιος Καραγεώργος. Το έργο που ο καλλιτέχνης εμπνεύστηκε το 1978 και ονόμασε «Νίκη» εκτίθεται και σήμερα ως μακέτα ύψους 1 μέτρου στη διαρκή γλυπτοθήκη του που βρίσκεται στην Κεφαλλονιά.
Στο ηρώο της Βουλιαγμένης έχουν τοποθετηθεί στο πλάι της βάσης και δύο χάλκινες ανάγλυφες πλάκες που εικονίζουν η μία αρχαίους πολεμιστές και η δεύτερη μια ομάδα εμπολέμων σε φάση ανάπαυσης ή παραίτησης. Στην μπροστινή μαρμάρινη πλάκα έχει χαραχθεί η τελευταία στροφή από το σημαντικό ποίημα του Γιάννη Ρίτσου «Ειρήνη»: «Αδέλφια μου, μες την ειρήνη διάπλατα ανασαίνει όλος ο κόσμος με όλα τα όνειρά του, δώστε τα χέρια αδέλφια μου, αυτό ‘ναι η ειρήνη». Το ποίημα γράφτηκε το 1953 και έχει αφιέρωση στον ποιητή Κώστα Βάρναλη.
Έχει μεγάλο ενδιαφέρον ότι το συγκεκριμένο ποίημα αποτέλεσε θέμα στο 9ο Διεθνές Συμπόσιο Γλυπτικής του Δήμου Ηρακλείου τον Ιούλιο του 2018. Εννέα γλύπτες από την Ελλάδα, τη Συρία, το Περού και τη Βουλγαρία κλήθηκαν τότε να δημιουργήσουν ένα έργο τέχνης από μάρμαρο ο καθένας μέσα στο δοσμένο χρόνο, πάνω στην «Ειρήνη» του Ρίτσου, που τοποθετήθηκαν σε δημόσιους χώρους του Ηρακλείου.